19 oktober 2011

en onsdagskväll

Jag tror att det var en onsdag. Tanken var att jag och malin skulle iväg och festa med min dåvarande pojkvän. Vi var hemma hos Malin och väntade på att han skulle höra av sig, för att vänta de fick man alltid göra på honom. Men nog om det! Medann vi väntade inne på Malins flickrum så drack vi, vi drack JB (whiskey, en flaska som vi förörvrigt hade plockat med oss på streeman). Att det smakade skit var vi båda överens om så vi blandade ut den med julmust för att kunna få i oss drycken. Mitt i våra hyss, för det var hyss.. eftersom vi var 16år gamla. Så kom mamma Meidi in med glas till oss och sa något om: ska ni sitta här och smyga kan ni ju ändå göra det med stil.
Jag minns inte såväl men vi fick nog i oss några glas och när killen väl hörde av sig så var det för att berätta att han brutit sitt revbenet och låg på akuten. Men men tänkte jag och Malin, nu när vi tvingat i oss denna äckliga dryck så måste vi ju göra nåt. och det gjorde vi. vi gick och fika. och alla tyckte vi var jätte dryga. Men det var lite så det var att hitta på Äventyr med Malin, det böev aldrig riktigt som man tänkt sig.. det blev alltid med en tvist.

Love!

2 kommentarer:

  1. Vilka busar ni var. Trodde att man inte skulle märka något men ni var ju "myndiga" men det blev
    folk av er i alla fall. Saknar saknar saknar!
    Är det så här man ska leva resten av livet?

    SvaraRadera
  2. hahaha härligt med härliga minnen :)

    SvaraRadera