19 oktober 2011

det har gått mer än ett år..

Det är konstigt hur tiden bara springer iväg. Ibörjan var jag säker på att allt var ett dåligt skämt och att du snart skulle dyka upp igen. Men när tiden går så inser man att saker och ting rullar på ändå. De vardagliga små bekymmerna består, funderar fortfarande om vad man ska bli när man blir stor. Om man ska äta ute eller hemma.. om man ska köpa en ny vinterjacka eller ej. Ja ni hör ju hur tokigt det låter. Det är som att det bleknar med tiden. Fast det gör det inte. Skillnaden är att jag har behövt lära mig leva med att en av mina bästa vänner inte finns längre. Detta är sjukt jobbigt när jag tänker på det, det känns overkligt. Vardagen tar över mer och mer, det är skönt. Men saknade försvinner aldrig.

Saknar dig så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar