4 oktober 2011

Tänker på dig...

Idag är en sån där extra jobbig dag...då jag sitter o tittar på våra kort tillsammans o minns allt kul o alla bus vi hittade på... Jag vill berätta om hur livet e idag och om Leah och alla steg hon tar i livet.
Saknar dig så min vän!
Jag kan inte radera dina sista sms o ditt nummer från min mobil...när jag skulle bjuda in till min 30åtsfest så kom jag till ditt namn i telefonen o tårarna bara rann... Jag vill att du ska va me o fira! Jag vet att du hade klätt ut dig till nåt riktigt roligt o knäckt alla på festen!

Jag vill oxå att du ska veta att Du har så underbara föräldrar som vill vara en del av våra liv! Istället för att vi ska stötta dom så stöttar dom oss mer!

Malin...Åhh du e saknad!

Massa kramar Viktoria o Leah

1 kommentar:

  1. Jag kan lova att det är Ni som stöttar oss det ska Ni veta. Malin berättade alltid att hon hade så underbara kompisar och det håller vi med om. Stor KRAM vi ses. Tänk om Malin hade fått se lilla Leah och dom andra små "kottarna" det hade hon älskat och hon hade shoppat!

    SvaraRadera