17 mars 2011

Idag är det ett år sen

Malin blev nästan medvetslös ringde oss och kunde knappt prata, Hasse kastade sig i
bilen och åkte hem till Malin, då var kl. 23.oo. Efter mycket om och men skickades
en ambulans och dom åkte till akuten. Där blev hon illa behandlad av en sköterska som
tyckte hon skulle lugna ner sig så att hon kunde ta EKG med plattor, Malin hade sådan frossa att hon skakade, då sa sköterskan att det här går ju inte, så tog hon plattorna och gick. !!!! Efter ett tag kom en läkare och såg allvaret och Malin skickades direkt till hjärtintensiven, då började man undersöka henne. Äntligen!
Men det var tydligen försent.Man tänker att om hon fått behandling i tid så hade inte detta hemska hänt.
Saknaden är obeskrivlig. Mamma Meidi

2 kommentarer:

  1. Jag blir så jävla arg men inte hjälper de när det redan är försent...

    Jag vet inte vad jag ska skriva men jag är så oerhört ledsen för Malin och Er skull (Meidi och Hasse) plus alla andra nära och kära till Malin.

    SvaraRadera
  2. Det ar sa fruktansvart. Javla idioter. Man ska faktiskt inte jobba som sjukskoterska om man beter sig pa det dar sattet. Jag hoppas verkligen att den manniskan har lart sig nagot av allt det hemska som hande.

    SvaraRadera