11 februari 2011

Saknaden är outhärdlig!

Nu har snart ett år av sorg och saknad gått, förstår inte hur vi har stått ut. Som tur är har du underbara kompisar som har stöttat oss och vi dem hoppas jag.Sen har vi våra söta Gudbarn och Lotta med familj. Plus många fler i familjen.
Vi har dina foton överallt hemma och det är svårt, det är ju bara foton inte du. Vi har inte gjort oss av med din lägenhet än och dina saker det är allför svårt, men vi försöker ta lite i taget. Hoppas du vet hur mycket du betydde för oss.
Mamma och Pappa!

4 kommentarer:

  1. Mamma Meidi, ni är såna undebara människor du och Hasse att det är ofattbart att ni ska behöva gå igenom det här. Jag tänker på er jämt. Kram från Ida.

    SvaraRadera
  2. Ja, ni är verkligen så härliga människor. Jag tvekar inte en sekund på att malin visste hur mycket hon betydde OCH BETYDER för er. Jag kan inte heller fatta att det snart har gått ett helt år... Helt ofattbart! Hälsa Hasse så mycket från mig. Stor kram från Linnéa

    SvaraRadera
  3. Ni är underbara!
    Tack för all stöd <3
    Och hon visste allt att ni älskade henne, det lovar jag...

    Puss

    SvaraRadera
  4. Johanna Tolf Vulpius3 mars 2011 kl. 05:44

    Hasse och Meidi,

    Jag kan bara saga att jag tanker pa er hela tiden. Det gor SA ondt i mit hjarta nar jag tanker pa at nagon ska ha san smarta som ni maste kanna. Det ar ju helt fel och unaturligt at en foralder ska utleva sit eget barn! onskar sa at jag kunne gora nagot for att ta er smarta bort. Det var sa fint at se er i Januari. Hoppas at i svanger forbi USA en dag. Lilla Malin har et fint foto pa en vag i varje rum hos os. i sov rummet ar det fina roda hjarta jag fik av er vid sidan om hennes bild. Saa jag tanker pa min lilla kusin manga ganger i dygnet. Hon ar det forsta jag ser nar jag star upp och det sidsta jag ser nar jag gar och lagger mig:o) Hector och Bounty halsar.... Allt var karlek til er. Puss pa er Johanna

    SvaraRadera