10 juni 2010

28 år idag

Idag fyller Malin år. jag skriver fortfarande som att hon finns kvar, för det tar emot att skriva annat.

Grattis älskade skrutt. Vi saknar dig så mycket!

kom tillbaka snart..

Malin Tolf, den ända jag vet som haft pirat lapp tre gånger i sitt liv, och fortfarande vart lika snygg.

Vill dagen till ära även dela med mig av ett minne med Malin. Det var kvällen då detta kort togs. Malin hade fått nåt sår på näthinnan på ögat, hon ville verkligen inte visa sig ute. Men på nåt sätt lyckades jag få med henne hem till Hanna och sen ut.

När hon kommer hem till Hanna berättar hon hur hon försökte köra ut bilen ur garaget, men misslyckats pga av att hon bara hade ett öga. (hur man ens kommer på att man ska köra med ett öga är för mig ett mysterium).
Slutar med att hon är smart nog att ta taxi iaf. När hon kommer till Hanna har hon svårt att bedömma avstånd. hon har svårt att gå och att ställa glaset på bordet.

När vi sedan kommer ut på krogen så tar hon sin cola mot munnen och ska dricka. jag tittar på henne och ser hur hon håller cola flaskan en bit från munnen och häller rakt ner på sina skor. Då märker hon att hon missat munnen och vi skrattar så vi dör.

ja.. Malin, jag saknar henne så mycket.

1 kommentar:

  1. haha härligt att få le åt vår härliga vän... när tårarna torkar på kinden...

    SvaraRadera