8 maj 2010

Nyår+lite annat!


Första bilderna jag lägger upp är från en trevlig kväll som startade hos Micke där malin ville ta kort på sina "hårdrocksbyxor"! Kvällen slutade på bill o bob där jag bjöd Malin, Kim och Hutte på ställets "äckligaste shoot"!
Ingen fixade att dricka upp denna shoot förutom en....Malin...




Nästa bild är från en resa till Stockholm, jag och Malin åkte bil från Västerås för att möte upp Marcus, Viktoria, Andreas med sin Viktoria!
Vi skulle på konsert på Fryshuset men jag skulle också köpa ett par skor som jag jagat i 10år, Malin var väldigt bra support för vi delade ett stort sko intresse!
Hittade en trevlig "pub" där Malin beställde en hamburgare med massa konstig OST!
Tyckte denna bild var fin och talande för själva kvällen.


Avslutar min lilla bild serie med nyårsfirandet!
Jag och Malin var ansvariga för kvällen, ja Malin planerade i vanlig ordning och jag haka på som jag brukar göra när hon är i farten!
Vi hittade ett recept på internet, något med apelsin skulle väl vara festligt och gott?
Jag och Hutte var hemma hos Malin kvällen innan och "Ramsey" (jag) skulle få ihop denna middag!
Med hjälp av Malin som var ansvarig för dukning och hälla upp öl!
Hutte satt och vart DJ med hjälp av Malins dator, tack Hutte!
Det vart kaos!
Den som hittat på receptet måste ha haft fel på sina smaklökar eller så är de något fel på våra läs kunskaper för det vart allt annat än gott!
Tyvärr har inte jag några bilder av detta men nej det gick bara inte, gjorde ett försök att smaka på den men icke....

Katastrof?
Nope, Malin hade redan planerat in plan B!
Dagen, kvällen, natten var super på alla sätt o vis, det blir lätt så när Malin är med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar