7 maj 2010

Gassande sol och en massa djur!

Dessa bilder är tagna 090717 i Kolmårdens djurpark.
Malin hade i vanlig ordning planerat utflykt.
Det var Malin, jag och Anna som var hemma på besök från London.
Oerhört lyckat initiativ! Tack för det Bralla!!!



På väg! Glass skall inhandlas och inmundigas.

Bilsafari, sjukt spännande!

Lejon i svensk skog, inget konstigt

Giraff i svensk tallskog, inte heller speciellt konstigt

Hårig men ändå ansad?!

Inte heller så konstigt djur på den svenska savannen...

Getter på tak. Det ska va så.

Bamse uppspikad på vägg. Risigt att det inte hade en levande Bamse tycker vi. Malin och Anna gör det bästa av situationen. Antar jag.

Leta med karta efter djur! Ja, det är ett tjejlinne jag bär. Malins faktiskt. Värmen slog till hastigt och hårt. Det är min förklaring. Jag vet redan vad många kommer skriva, det bjuder vi på!

Luncha sig lite! Inte dålig utsikt på något sätt. Bra där!!

Malin var pepp att se på tigrarna. När vi väl hittade dem så låg de och jäste på avlägsna platser så hon fick lov att zooma med sin lilla partykamera. Blev som det blev, men det är en tiger iaf! Svensk tiger (?)

Den här sälen fick för sig att han kunde prata.. vi fick med litegrann på video, ska försöka lägga upp det oxå.

Kolmården utan delfiner? ICKE! Hoppa med boll i vatten.

Här har vi krabaten som kväker ur sig nåt konstigt, lät roligt och självklart pladdrade han på mycket mer innan vi hann få fram kameran för att filma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar